14 Mart 2012 Çarşamba

BENSİZ TIP BAYRAMI KUTLADINIZ HA?

     'Bu yazıyı Pisa kulesinin önünden yazıyorum. Kule ha devrildi tepeme ha devrilecek. Yususf yusuf yazıyorum işte. Manzara süper. İnsanlar falan gayet eğlenceli. Arno nehrine bakan bir dairede oturuyorum. Hayat bana güzel valla ohhh' falan demek isterdim ama ne mümkün
     Offf yaaa parisin bilmem ne şatosundan blog yazanlar var, bende evdeki sandalyemin üstünde, yaprakları dökülmüş cam güzeli manzarasına bakarak yazıyorum. Halbuki o şatoda ben olsaydım kimbilir neler yazardım. Şimdi gel de yaratıcılık bekle yani. Neyse bende acıların çocuğu kimliğime bürünüp ajitasyona bağlıyayım iyisimi.  Allahııııım bu ne ızdırab yarebbim. Millet şatolarda fink atarken acep ne olcek benim sonum.  lo lo lo lo lo lo lo lo (burada ağıt efekti yaptım umarım anlamışsındı bacım) Allahııım allahım iç sesim bile kuşum aydına kayıyor allahım.
     Ben ne bedbaht bir kızım yaa. Millet tıp bayramını kutluyor almış pastasını kolasını hüptürüyo. Hadi diğerleri neyse de benim gibi bir yazar şahsiyeti nasıl unutup çağırmazlar. O kolalar boğazınıza dizilsin emi.  Allahım yazarlık kariyerimin başında bu ne talihsizliktir yaa. Daha sabahın köründe kalktım herkesin tıp bayramını kutladım. Geri alıyorum, kutlamıyorum bayram seyran yok size. O pastalar var ya yediğiniz, cırcır yapsın hepinizi. Bakın serum falan takıyomuyum ondan sonra. Takarsam da gri intraketle takarım artık.

4 yorum:

  1. Tıp bayramın kutlu olsun Aslıcım :) Haydi bizz Müslüm'den Paramparça'yi dinlemeye devam edelim madem :))

    YanıtlaSil
  2. takatim yoook yinede telefona sarıldım son bir özüüüür için tüm sevdiğim kadınlardan:))

    YanıtlaSil
  3. Tıp bayramın kutlu olsun... Haklısın sana büyük haksızlık yapmışlar. Bence intikamını almalısın :)))

    YanıtlaSil
  4. Evet intikam soğuk yenen bir pastadır yemekmiydi yoksa:) hemşireler gününü bekliyorum dörtgözle:)

    YanıtlaSil