18 Temmuz 2012 Çarşamba

mutluluk:))






     Uzun zamandır bu kadar keyifle kalkmamıştım yatağımdan. Uzun zamandır bu kadar iyi, mutlu ve huzurlu hissetmemiştim kendimi. Oysa içimde bir yerlerde bir süredir hissettiğim acı da silinmiş değilken, böyle bir iç huzuru yakalayabileceğimi hiç beklemiyordum. Çok hazırlıksız yakalandım bu hallere:) Sanıyorum anahtar kelime; Teslimiyet..Sonunda olduğu gibi kabul ettim içimdeki acıyı. Ki onu ne zaman yok saysam çok daha güçlü bir biçimde kendini hissettiriyordu. Bende bıraktım onunla mücadeleyi. Kabul ettim.. Gitmeye karar verene kadar, onu içimde misafir edeceğime söz verdim. Artık savaş yok, görmezden gelmek yok. Ben ona hakkettiği değeri verince, içimdeki acı da şiddetini azalttı demekki. Tek istediği saygı duyulmak ve önemsenmekmiş meğer. Demek ki duygularımızın da bir takım duyguları ve ihtiyaçları varmış. Görememişim. Neyse sonuç itibariyle kendimle yüzleştim ve barışı sağladım. Uzun zamandır mutluyMUŞ gibiydim. Şimdi tüm samimiyetimle MUTLUYUM. Acı hala içimde..Ama mutluluğuma engel olmuyor artık. Neyse çok uzattım yine:) Herkese güzellik dolu bir gün diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder