12 Ağustos 2012 Pazar

yanımda yürüyordun milena




"...yanımda yürüyordun milena...düşünsene, yanımda yürümüştün"

     Böyle söylüyor Milena'sına Franz KAFKA. Bende okuyunca 'Vay be' dedim kendi kendime. 'Vay be, demek ki bir insan bir insanı bu kadar sevebiliyormuş. Hep daha fazlasını isteyen insanoğlu, demek ki sadece yanında yürümekle yetinmenin hazzına erişebiliyormuş.' 

     Bu kadar içten, bu kadar hesapsız ve bu kadar coşkuyla sevebileceğimiz insanlar varsa hayatlarımızda, işte o zaman dünyanın gerçek zenginleri biziz demektir. Herkese böyle bir AŞK diliyorum bende.




6 yorum:

  1. aminn, küçük şeylerle mutlu olabilmeyi bilmeli insan bence;))

    YanıtlaSil
  2. Değil mi ama? Bazen biriyle yanyana yürüyebilmek, hatta onunla nefes alabilmek en büyük mutluluk nedeni değil midir zaten? :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler kedicik, bu ara nasıl mimlenesim gelmişti bilemezsin:) Mim hazırlamaya da üşenmiştim. En kısa sürede cevaplamaya çalışacağım. Sevgiler:)

      Sil
  4. ve tabi ki daha önemlisi, onunla yürürken bile bu kadar sevinen bir adamla yürüyen kadının bu durumu fark etmesidir. Yani tek başına aşk, yaşamak için ölme sebebidir.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinim:))
    Senide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil