17 Kasım 2012 Cumartesi

HAYAL KIRIKLIĞIM

   
   Kaç kez duvarlar ördüm seninle arama. Ve kaç kez kendi ellerimle yıkıp kaç kez yeniden ördüm. Bilsen kaç kez canımı yaktı o duvarlar. Kaç kez üzerime yıkıldı. Ve ben kaç kez tek başıma sarmaya çalıştım yaralarımı. Kaç kez uzaklaşmaya çalıştım senden ve kaç kez en yakının olmak istedim. Fakat kaç kez inanmak istediysem sana, bir o kadar hayal kırıklığına uğradım. Kaç kez yaralandım yalanlarınla. Ve sen bıkmadan ve hatta hiç utanmadan gözlerimin içine bakıp o yalanları söylerken, ben yalan olduklarını bildiğim halde yine de hep sana inanmak istedim. Kaç kez nefret ettim kendimden ve senden..ve kaç kez sevdim kendimi seni sevdiğim için. Bu gelgitler ne kadar yorsa da beni, şikayet etmeden kaç zaman geçti ömrümden. Saymadım bile... 

0 yorum:

Yorum Gönder