11 Aralık 2012 Salı

21 ARALIK SENARYOLARI

     21 Aralık yaklaştıkça herkesin dilinde bir kıyamet senaryosu. Mayalar yüzyıllar önce böyle bir etki yaratacaklarını da tahmin etmişler miydi acaba diye düşünmeden de edemiyor insan. Hani yıl olmuş 2012, internet çağındayız, teknoloji falan altın çağında fakat biz hala maya takvimine göre kıyamet senaryoları üretmekteyiz. Hatta bununla ilgili filmler yapılıyor, diziler çekiliyor o derece.


      Bana göreyse, şuanda kıyamet kopması, filmin en heyecanlı yerinde, üstelik de anlamlı bir sona dahi erişemeden bitmesi demek. Ben henüz dünyanın evrimini tamamlamadığına ve insanlığın henüz kendini gerçek anlamda keşfedemediğine inanıyorum. Evet mağara adamından buyana epey bir gelişme sağladık. Belki sona yaklaşmış dahi olabiliriz. Fakat dediğim gibi daha film bitmedi. Ve 21 Aralıkta kıyametin kopması bana göre Lost'un final bölümünden farksız olur ve eminim böyle bir dünya finali hiçbir insan evladını da tatmin etmez.
     Bilmiyorum ama ben daha anlamlı bir son bekliyorum kıyamet için. Yani insanlara bir dumur yaşatmalı mesela. Vay be dedirtmeli. İnsanoğlu binlerce yıldır bu küçük gezegende yaptığı vahşi savaşların, cinayetlerin, yolsuzlukların, yaratılmış olan herşeye saygısızlığının farkına varabilmeli. Ve Tanrı'nın eliyle değil kendi eliyle getirmeli insanoğlu o müthiş günü kendine. Kendi yaptıklarının bedelini ödemeli.
   

0 yorum:

Yorum Gönder