1 Ocak 2013 Salı

işte 2013 hedeflerim


2013 hedeflerim;
-asla ve asla büyük konuşulmayacak!
-hergün iyi bir film izlenecek
-empati kurmak unutulmayacak
-daha çevreci olunacak
-daha az uyunulacak
-düşünmek için daha çok zaman ayrılacak
-sevdiklerimle çooooooook daha fazla zaman geçirilecek
-yaratılmış herşeye daha şefkatle yaklaşılacak
-dinlenmenin de bir ihtiyaç ve mutluluk kaynağı olduğu unutulmayacak
-sürpriz yapmak güzeldir
-büyüklerin nasihatlerine ve çocukların spontan tespitlerine daha fazla kulak verilecek
-uzun zamandır aramadığım arkadaşlar en kısa sürede aranacak
-zorluklar ve acılar birşeyler öğrenmemiz ve gelişmemiz içindir, şikayet edilmeyecek
-enerjimi düşüren insanlardan derhal uzaklaşılacak
-işbu yazı hergün 4444 kere okunacak
-tamam bir önceki madde şakaydı ama hergün bir kere de okuyayım bi zahmet
-son olarak kurukafayla ilgili birşey yazmak isterdim ama bulamadım....... hah şu olabilir mesela;
-dişlerimi fırçalamak unutulmayacak

5 yorum:

  1. Yapılacaklar listesi yapmak güzel değil mi? Sanki bir an için hepsini gerçekleştirmiş gibi hissediyor insan :)
    Günde 20 kelime öğrenmek bir dil sınavına hazırlanıyorsan sınav odaklı faydalı olabilir ama yabancı dilini geliştirmek için ise 20 kelime öğrenmek yerine, her gün 5 kelimeyi cümlede kullanılışlarıyla öğrenmeni ve sürekli tekrarlarla kalıcılaştırmanı tavsiye ederim. İngilizcemi geliştirmek için uğraştığım zamanlarda kendi kendime planlar yapardım; işte günde 10 kelime öğrenirsem şu kadar ayda bu kadar bin kelime öğrenirim ve bu kadar bin kelimeyle şu seviyede ingilizce konuşurum diye. Ama kelime yığmakla olmuyor ne yazık ki başka bir dilde akıcı okumak ya da konuşmak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar; evet hem yeni bir dil öğrenmeye hem de ingilizcemi geliştirmeye çalışıyorum şu ara ve 10 ingilizce 10 da diğer dilde kelime öğrenmeye çalışıyorum. biraz zor bir hedef koymuşum ama bakalım:) yeni yıla girmeyi yeni bir sayfa açmış gibi hissediyor insan ve plan yapmayı, hepsini gerçekleştiremesem de çok seviyorum. dediğiniz gibi gerçekleştirmiş gibi hissediyor insan. dostlukla...

      Sil
  2. uygulayıp uygulamadığını kontrol edeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah korkmuyorum vallahi, zaten bunların hepsini yapmaya çalışıyorum ben, az uyumak hariç:))

      Sil