26 Şubat 2013 Salı

karışık kafam hep nedir senden çektiğim


     Bu ara durup dururken çocukluğum geliyor hatırıma. Oturmuş ders çalışırken, kahve içerken...Özellikle de babaannemle ilgili anılar. En çok çocukluğumu özlüyorum galiba. Yıllardır oradan oraya savrulmuş biri olarak, her ne kadar, yeni yerler görmeyi, yeni insanlar (yeni insan olmaz tabi ama) tanımayı seviyor olsam da, artık yoruldum sanki yeni dostluklar kurmaktan.
****************************************************************



     Yine bir diziyi herzanmanki gibi geç keşfedenler safında yerimi alıyorum. The Big Bang Theory şu ara en favori dizilerimden biri haline geldi. Favori adamım leonard olmakla beraber en çok sheldona gülüyorum. Howardsın annesi zaten süper. henüz ikinci sezondayım ama aldığım tüyolara göre 6. sezonda görüyoruz muhteşem motherı :) benim gibi hala izlemeyenler varsa kısaca özetleyeyim; 4 bilim adamı arkadaş, ikisi aynı evde yaşıyor. Ve içlerinden biri karşı dairedeki sarışın güzel pennye aşık. Ya aslında en iyisi ben anlatmayayım siz izleyin. Komedi sevenlerdenseniz beğeneceğinizi umuyorum. :)

*******************************************************************

0 yorum:

Yorum Gönder