11 Şubat 2013 Pazartesi

Plan yapmayayım derken bile yaptığım planlar

 
  Kendimle ilgili durmadan kararlar veriyorum. Yapılacaklar listemi çığ gibi büyütüp duruyorum. Birşeyleri başardıkça hep daha büyük hedefler koyuyorum kendime. Sanki başaramayayım da mutsuz olayım istiyorum. Sanki kendi kendimden intikam almaya çalışıyorum. Yaptığım, başardığım hiçbirşey tam olarak tatmin etmiyor beni.
     Yine biryerlerde yanlış yapıyor hissine kapıldım sonunda. Belki de akışına bırakmam lazım herşeyi. Belki mutluluğumun ve huzurumun sırrı başarmakta değil de sadece yaşamayı bilmektedir. Hakkını vererek yaşamam gerektiğine karar verdim ben de.
     Önemli olan sürekli birşeyler yapmaya çalışmak değil de, yaptığım en önemsiz işleri bile hakkını vererek yapmaktır. Su içerken, işe giderken, insanlarla sohbet ederken hakkını vermiyorum sanki. Adanmıyorum o işe tam olarak. Sahiplenmiyorum. Ne yapıyor olursam olayım, o anda hep yapılacak diğer şeylerle meşgul kafam. Yaptığım en büyük hata plan yapmak öyleyse. İşte bundan kurtulmaya karar verdim. Düşüncesi bile huzur verdi.
     Bir müddet de böyle yaşamam gerekiyor galiba. Beynimin içindeki karmaşık düşüncelerden yoruldum ve dinlenmeye ihtiyacım var. Daha basit yaşamaya, daha basit düşünmeye ve görünenin ardında görünmeyeni aramaya.

2 yorum:

  1. bence doğru karar vermişsin. olayları akışına bırakmak ve carpe diem.

    YanıtlaSil