5 Nisan 2014 Cumartesi

Nuh:Büyük Tufan

Nuh:Büyük Tufan filmini tamamen izleyecek başka bir film bulamamaktan ve bu ara dinler konusuna kafayı fazlaca takmış biri olarak, belki birşeyler yakalarım umuduyla izledim. Şimdi nerden başlasam bilemiyorum. Aslında film bana yavan geldi. İncilden yola çıkılarak mı hazırlandı bilemiyorum ama diğer kutsal kitaplardan da yararlanılsaydı hikaye daha zengin olabilirdi. Eğer Nuh Tufanını Kuranı Kerimdeki öğretilere göre öğrendiyseniz hikaye biraz tuhaf gelebilir. Paralel gitmiyor çünkü. İnsanları doğruluğa davet eden bir peygamber görmeyi uman izleyiciler epey bir hayal kırıklığına uğradılar diyebilirim. Hatta bir ara arka sıradan bir kadın yanındaki arkadaşına film ile ilgili şöyle bir eleştiride bulundu "Kendi Peygamberleri Hz. İsa'yı böyle mi anlatıyorlar? Nuh Peygamberi ne hale getirmişler." Tabi Nuh Peygamberin islamiyete, hıristiyanlığa ya da bugün var olan başka bir dine malolamayacağını bilmemesi sinirime dokunmadı desem yalan olur. Kostümler başlı başına hayal kırıklığıydı.Kısacası şiddetle önereceğim filmlerden olmadı. Ama izlenebilir de. Görsel açıdan zenginliğe sahip bir film olmuş. Ana fikri ise insanoğlunun sonu gelmez kötülüğü. Benim puanım 10 üzerinden 5 olurdu. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler

0 yorum:

Yorum Gönder